Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Mar 7, 2011

Akhirnya.. aku anta surat resign..

Arini, 7 march 2011, aku dgn beraninya telah tender resign letter. Terkejut my bos. Pdhal baru td aku dapat surat confirmation n siap ada increment n elaun.. Tp kn ikat kontrak 2 thn.. Hati ini tidak rela.. xtaula pe yg tidak kurelakan. Tp yg pasti hatiku kini lebih lega n rasa bebas selepas tender surat tu. Surat confirmation aku pulangkan kpd bos disertakan dgn surat resign. Alhamdulillah.. My aim, nak focus to my lovely FAMILY. Cari duit dari rumah je. Ok je kan??? Keputusan yang sgt susah untuk dibuat..tp akhirnya aku BERJAYA!!!!!!!! Sori bos.. bukan nak menghampakan segala harapan. Tp ini adalah jalan yang terbaik..Semoga Allah permudahkan segala urusan kami sekeluarga selepas ini.. AMIN..

3 comments:

  1. wah nani...apakah yang membuatkan kamu begitu nekad untuk tender resignation???

    ReplyDelete
  2. sebabnya kira2 n kira.. cukup.. so, resign je la. lgpun wan mmg lama dah suh resign..

    ReplyDelete
  3. puan nani, since u dh jd WAHM, nnti blog ni bleh ler berupdate setiap hari..hehe

    ReplyDelete

 

MAMA's Diary..Simple Life.. Happy Family... Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino