Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

May 15, 2011

Magoo.. oh magooo


                     Wekend ni  sgt la penat. Me n hubby sgt bersemangat kemas rumah untuk clearkan brg2 xperlu n tukar posisi perabot. Untuk ruang yg lebih selesa..maklumlah, sejak pandai berlari ni, asyraaf perlukan ruang yg lebih :)  Sedang asyik mengemas, terpandangla MAGOO di atas almari.... magoo ni peneman saya ketika tido.. (Dulu2 la. B4 kawin. Sekarang dah ada hubby tercinta. hehe). Nak tau magoo tu pe?



Ni la magoo.. peneman tido masa belajar dulu. Ada citenya cam mn ex pakwe saya bg benda ni. Cite ni berlaku 5 tahun yang lepas.. (masa muda dulu). Masa tu, saya kn warded sbb ada tumor kat tangan. Xingat dah pe nama benda tu.. X bahaya. Tp kn buang la kan. Ex pakwe saya tu, bg la benda ni sebagai peneman dalam wad nnt sbb dia xdapt temankan.. Klaka btl. Benda tu bukannya kecik. Besor btl.. Ex pakwe saya tu kan dah jadi hubby saya dah pun.. hehehe.. (Kira ex pakwe la kan?) Nak tau x besor mana benda ni? ha, tgk gambar bawah ni...


Sma besar dgn saya dah. Besar kan... Dulu tempatnya di atas katil sama dgn saya. Tp sekarang atas almari. Cian dia.. Ada idea x nak buat pe? Nak buang syg la plak.. ;( Kenangan terindah..

2 comments:

  1. haha..sila bagi en.magoo tu kat alya yer :p

    eh bila nani warded??xthu pun

    ReplyDelete
  2. blh je kalo nak.. hehe.. bila warded? em, masa 2nd year rasanya.. ada tumor kat tapak tgn..u x tau ke?

    ReplyDelete

 

MAMA's Diary..Simple Life.. Happy Family... Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino